Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, September 9, 2012

Azraa Athiyyah nama diberi...

Ramai org tanya apa lah nama yg aku nak bagi kat si kecik ni.. Actually nama yg aku pilih ni dah aku simpan selama 2 taun.. sejak ada Aliff lagik tapi tak sempat pakai sebab takde anak perempuan. Aku tunjuk kat hubby list nama yg aku ada & dia setuju nak letak nama Azraa Athiyyah.. :) Aku pun suka nama ni..

Azraa bermaksud Dara/Gadis... Athiyyah pulak Pemberian/Kurniaan... nilah gadis kurniaan Tuhan kat aku laki bini yg menunggu 8 taun nak rasa ada anak kandung sendiri.. Terima Kasih Ya Allah.. :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...