Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, April 10, 2012

Siput beliung


Korang penah dengar nama tu ? ataupun penah mkn ? :D.. dulu masa aku kecik2, selalu mkn.. bakar je, pastu ketuk la kulit dia kuarkan isi.. secara zahirnya, mcm tak berapa menyelerakan.. aku pun tak tau naper tetiba ari tu aku tingin nak mkn sedangkan nak mencari dia punya la susah.. so, terpaksa mintak tolong adik aku carik kat kuala @ sungai @ bakau kat sepang, umah makcik aku.. dpt la , tapi tak berapa byk.. aku tak masak apa pon, aku cuma bakar, pastu mkn... korang jgn rasa pelik pulak.. memang boleh mkn siput nih.. cuma mungkin separuh2 tempat, tak jumpa haiwan eksotik ni kan...

korang tengok ni, ni suma dah bakar, aku dah ketuk dah kulit dia... amik yg keras je la, yg belakang lembik2 tu buang... kaler dia memang mcm ni, tapi tak pahit pon..

ni close up ye... :).. adik aku kata aku kanibal.. hahaha! mkn benda pelik.. hahaha ! lantakla.. janji halal.. pastu aku tak kempunan.. pastu anak aku tak ngences bila kuar sok.. kekeke !

1 comment:

topman global said...

Salam semua, saya ada menjual siput beliung dari Taiping...berminat boleh terus whatsapp saya di talian Hp : 019-6198355...terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...