Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, November 1, 2011

R.A.I.N.B.O.W @ pelangi


Hari jumaat lepas kan, waktu petang pukul 6 mcm tu.. aku tengah bawak aliff main lori depan umah... pastu tetiba je gerimis ujan panas, diikuti dgn angin la yg sgt kuat... lepas tu.. aku nampak pelangi ... mcm cantik je ... aku pon kuar umah nak tunjuk dgn Aliff la kunun...

see sayang... rainbow tuh..cantik kan...hahaha !
lepas tu, bila aku keluar dari pintu umah, nak tengok ngan lebih dekat, nampak ada 2 rainbow... 1 tu kaler dia pekat...1 lagi masih pudar....cantik wei.. subhanallah.. tak penah aku nampak ada pelangi dabel camtuh

aku pon kuar lagi kedepan... tapi masa ni ujan dah berenti.. lepas tu baru lah ujan sangatttt lebat turun...
sekian cerita untuk pelangi petang pada hari ini.. hihi !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...