Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, November 1, 2011

Mari lumba kereta @JJ Bukit Tinggi

Salam Semua...

Hari deepavali ari tu kan aku angkut budak kecik tantung tu balik sini... aku amik cuti khamis jumaat... unpaid leave pun unpaid la.. janji dpt spent time ngan budak kecik momey tuh.. hahaha ! so, hari khamis jumaat mmg tak kemana.. ayah balik lambat... ada dinner la.. apa la.. so, aliff berjimba2 ngan mama berdua je kat umah.. main kejar2..main lori tanah.. hahaha ! tu belum kira main + mengacau.. main sabun basuh, korek tong sampah kat dapur, bukak tutup laci kabinet dapur... haih la anak...

so, ari sabtu tu.. mmg nak bawak dia g jenjalan.. jenjalan cuci mata je... takde beli apa pon.. dudukkan aliff dlm kete nih.. tapi tak payah masukkan token untuk gerakkan ye kawan2.. haruslah aliff terjun dari kereta nanti..kekeke ! penakut...

sibuk dia tengok bawah tu
memula naik kuda.. tapi kuda tak laju la ayah :D

Sebelum lumba, mari tengok pesaing2 di sebelah...

cek2 minyak... brake suma... kekeke !

start !

yeay ! gaya seorang pemenang.. :D

tukar naik kete kuning plak laa....
tak laju la kete ni ayah...
ayokk....aliff langgar cat
mau balik sudah... gambo pompuan tu pon nak batak... babab karang... hehehe !

p/s : frust gila aku... berjalan2 tanpa mengetahui bahawa gaji telahpun masuk sehari sebelumnya.. tensen.. aku rembat 2 lai t shirt poney utk aliff.. kalo aku tau gaji dah masuk, harus aku soping benda lain gak... hahaha !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...