Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, November 10, 2011

Bancak'an kat umah nenek..


Lepas nenek kuar spital ari tu... kan aku balik sepang sebab Aliff pon ada (Entry bawak aliff main air kat teluk kemang) .... adik beradik abah pakat buat bancak'an or among-amongan (bahasa jerman ye kawan2) ... ala2 kenduri doa selamat la.... buat nasik ambeng... makan ramai2...sekali sekala, seronok jugak.. :)

ni gambor nasik ambeng tak cukup seksi.. hahaha !

ini pic atok, kat belakang umah @ kebun.. tengah ngait jengkol.. versi bahasa melayu nya adalah jering :) ... atok beria suh aku ambik bawak balik... tapi aku tak mkn jering, petai aku suka la.. tapi jering tak pandai makan... hihi ! yg baju biru tu laki aku.. budak kecik tu kazen aku...

tadaa !! buah duku langsat.. manis okeh... yg dah masak manis la.. yg ijau2 sket tu masam...

muka eksited aku... hahahah ! byk gak aku tala sebelum balik tu..
sekian sahaja untuk hari ni :)

1 comment:

Afne said...

sedapnya nasi ambeng. lama tak mkn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...