Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, October 12, 2011

Tahniah & Selamat Menempuh Alam Ibubapa :)

Entry kali ni khas aku tujukan untuk Puan Nor Salmiza & Encik Saiful Adli di atas kehadiran orang baru di dalam hidup mereka iaitu Muhammad Saiful Mu'az ... Puan Nor Salmiza a.k.a Kak Lang ni satu kampung dengan aku.. dulu kecik2, aku ngaji kat umah dia la.. mak dia yg ajar.. dia kawen Mei ' 2005 .. 5 bulan lepas aku kawen... jgn tanya kenapa aku buat entry ni utk dia ye.. aku cuma nak berkongsi bahagia kerana aku tau apa perasaan nya dapat peluk anak setelah menunggu sekian lama :( ...
Baby Mu'az lahir .362 kg... semangat kan ? masa ni dia dah sebulan n berat dah 4.5kg
pic aku yg dedik.. hahaha ! Mu'az nak susu le acik yanie..
Ini gambar Ummi & Walid Mu'az.. cam penantin baru kan.. :)..(pic nih aku curik dari FB kak lang.. hihi !) Congrats kak lang & abg epul.. Harap2 nya, kehadiran Mu'az akan membawa rezeki, menjadi penyeri rumahtangga kalian.. jadi anak yg soleh dan menggembirakan ibu bapanya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...