Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, October 25, 2011

Saya memang suka conteng2 muka sendiri..


title untuk entry ini menjelaskan segala-galanya kan...hahahah !!.. korang jgn la marah eh.. ke korang meluat ke bila baca.. aku mintak sori le sesangat :D.. Ini salah satu hobi aku la ye.. umum mengetahui WANITA & KECANTIKAN itu berhubung kait.. kekeke ! aku suka mekap2.. suka make over diri sendiri.. suka nampak muka sendiri nampak semenggah sket (hahaha ! siler muntah ye, masuk bakul angkat sendiri ni) ... nampak kemain berkaler2 muka aku ni kan, hakikatnya, nak gi keje satu hapah benda pon aku tak tepek kat muka.. kalo rasa rajin sket, aku tepek la bedak ke, compact powder ke.. lipetik sikit ke.. kalo tak, harus la muka aku pucat lesi mcm hantu mak limah.. hihi !

ekceli, sape yg tau tu tau la ye.. yg tak tau, ni la aku bgtau, aku ada buat part time conteng2 muka org gak.. :) mengisi masa lapang ye.... mari view gambor2 syok sendiri aku nih.. taun 2009 kot aku start gini... mekap2 pastu snap2..kekeke !

1) baju pink ni, 1st make over aku kot.. runcing je dagu aku kan.. ke masa ni aku kuros sket kot...
2) abaikan la dinding tu.. aku suka amik gambor nempel2 kat dinding bilik aku... hihi
3) ini one of fave gambor aku...
4) ini make over aku yg terakhir.. bulan apa yerk.. May kot... lepas ni blm ada make over baru lagik... hihi !
5) laki aku kata.. muka budak gedix.penjahat..huh !

sekian ..utk hari ni... :D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...