Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, October 3, 2011

OWT Photography Club #3 - tepian pantai..

Okeh.. mari mulakan cerita.. Opis ada kelab foto.. ini aktiviti #3 ye kawan2 :D.. 2 aktiviti yg terdahulu, aku tak dpt joint di atas2 sebab2 tertentu.. kali ni, aku paksa incik hubby join skali...:D heheheh ! lokasinya ada lah sekinchan.. temanya pulak, perkampungan nelayan..best picture dpt cash RM300/- okeh tapi wrong timing .. tak jumpa pon kapal balik dari laut.. yg ada, kapal tersadai ditepi kuala je.. hahaha ! lokasi pertama ni, tepian pantai.. pantai yg surut airnya.. penuh dengan batu-batuan serta cengkerang kerangan serta tunggul2 kayu.. hihi ! aku pakai kamera biasa je.. takde la bawak dlsr ha.. mcm beberapa org kawan2 aku ni kan, usung kamera besor, menembak penuh gaya.. mari tengok gambar tepi pantai ni ye :)
gambo ni lebih kurang gambo bawah ni je.. aku main tembak2 je ha..
di celahan semak samun.. hihi !
model gemok berpayung tidak berbayar :P... aku saje duduk situ weh, panas.. tak sangka ada paparazzi plak..hahaha !
melambai gaya YB laki aku ni kan...ceh !
ni para peserta yg lain.. Adeline, Kristy - anak dara bos, Tessa - Bini bos.. yg berpayung pepel tu Sheu Wei..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...