Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, October 25, 2011

Nenek dah kuar spital..


Nenek warded kat Spital PD last week... start hari selasa sampai la hari Jumaat.. takde la sakit kritikal.. tapi nenek salu sakit perut.. kali ni lama pulak dia sakit.. sampai doktor besar turun pon masih tak dpt kenal pasti penyakit dia.. nenek aku taun ni dah 75 taun dah umur dia.. Alhamdulillah la, masih sihat lagi.. takde la sakit kronik2.. masih panjang lagik umur dia..

pix nih taun 2009.. ari tu balik umah dia, takde amik gambor baru pun.. syg nenek aku ni, tinggal ni sorang la.. nenek belah mak dah meninggal masa umur aku 10 taun... masa tu umat Islam baru puasa 3 hari.. semoga Allah kurniakan kesihatan yg baik dan panjangkan umur nenek aku.. Aminn

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...