Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, October 25, 2011

Massage ....

Massage :D dlm bahasa saintifiknya bermaksud URUT.. kekeke ! jgn lempang aku okeh :) ..
Bila badan letih2, kena urut best kan.. tapi kat sini2 nak carik urut yg betul2 sedap, payah sket.. selalu urut ala2 je, tapi cas sampai RM 50.. kejap je pulak tu...

Selalunya aku berurut bila balik umah mak.. tapi kakak tukang urut ni selalu bz.. org dari Melaka la, dari Perak la dtg berurut kat umah dia.. siang dia keje kat kedai runcit, mlm dia free la.. kalo tak booking awal2 salu tak merasa... dia mmg urut sedap.. 1st time aku berurut, bulan puasa taun lepas... keras2 belikat aku sebab tido tak betul.. ulang alik spital jaga abah masa abah warded.. 3 jam dia urut aku... lepas tu, aku tak carik org lain untuk perkhidmatan mengurut :P...
saper nak urut lebih sejam dgn bayaran RM25 sekali urut kan ? Salu, aku kasik lebih sikit..sian dia kan.. lagi pon dia akan urut betul2... masa aku lepas buat D&C, dia gak urut aku 3hari berturut2..

Eh..lupa nak kasi tau nama.. aku panggil dia Kak Siti je.. Dia org Indonesia.. orang lombok..
:) ranggi tak ? pakai kebaya ngan jeans wa cakap lu :)

1 comment:

♥ Elin ♥ said...

alangkah syokkk kena urut!!

blh dtg melaka x? ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...