Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, October 20, 2011

KFC Tom Yam Crunch !



:) .... Baru2 ni kan KFC ada ayam goreng baru kan.. gantikan spicy punya.. rasa Tomyam.. aku pernah rasa dah before.. mcm tak berapa sedap.. masin sket aku rasa.. tak tau la kot mulut aku ngada2 kan..kat mulut korang rasa sedap ke.. sori la ye..

Buat surprise...konon :) ... tak bgtau mak yg aku ngan hubby nak balik kampung tis weekend (15112011) ... terkejut mak nampak aku tersembul depan pintu nak ambik Aliff.. mak bawak Aliff gi kenduri umah acik satu block.. cukur jambul cucu dia..

Tghari gi asrama zira.. budak tu nak balik umah... kidnap dia, pastu trus shoot g pekan bahau.. nak beli barang Aliff sket... sblm gi Billion, gi makan dulu.. pikir2 nak mkn kat Pizza tapi takde apa yg Aliff boleh makan.. sudahnya, masuk la KFC.. order nasik ayam KFC tu.... kasik Aliff makan :)
Dapnya Aliff mamam kentang ni mama...
muka dia mcm tak sihat kan ?
Nasik Aliff punya... Ayam mama punya ye :)
Dgn Acik Jiya dia..
Tuan punya blog & suaminya :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...