Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, October 6, 2011

Kad apakah ini ?

Tarikh : 4hb 10, 2011
Lokasi : Rumah saya.. putra heights

Mama, nah ni.. ada kad jemputan.. kawan mama nak kawen ke ? kata sang suami...

Si isteri terpinga2 cuba mengingati..kot2 ada kengkawan yg mintak alamat recently.. tak ada okeh..

bila sampul di buka... baru lah tau kad apa

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

Keep Slim antor kad sebeday upanya.. advance okeh.. belum sampai besday, sudah antar kad ye.. siap ada voucher bernilai rm300 + mystery gift... dia suruh redeem 30hari dari hari besday.. malas nak pegi sebenornya.. karang sure dia pujuk2 amik pakej dia.. aku gi sana dulu buat facial je.. asik la call suh amik pakej dia.. antor kad raya ari tu pon ada kasik voucher gak tapi aku tak redeem... nak gi ke tak ye kawan2 ? dia takde plak tulis T&C ke hape ke.. karang aku gi sana, dia ckp, " Miss kena amik pakej kami baru boleh redeem ini 300 punya voucher ... camner ? huhu !


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...