Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, October 12, 2011

Ceita pasal Aliff gunting rambut.. :)


As salam..

Nak cerita pasal budak kecik ni gunting rambut.. Hari ahad tu, pagi lepas bekfes, ingat nak gunting terus tapi kedai tak bukak pulak. Lepas botakkan Aliff masa cukur jambul (3 bulan ++), tak pernah gunting lagi.. masa raya je ari tu, Ayah Aliff trim sket rambut dia.. ni nampak mcm dah panjang, sian dia bila peluh2.. gatal belakang telinga dgn tengkuk dia.. cuak jugak nak antar gi kedai, takut dia meraung. Sib baik ok dak kecik ni... gunting kat Ladang Geddes je.. tak gi Bahau pon :)

muka baru bangun tido.. momot..
buntang mata adik ye :)
sudah gundul...
dia geli rasa mesen tu getar2..hahaha ! pejam2 mata dia...
Dah nak siap dah....
Ala masham...
Tadaaa ! dah siap.. heran budak kecik ni sebab byk cermin.. pas ni, turn ayah plak gunting rambut... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...