Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, October 25, 2011

Bawak budak sakit mulut main pasir.. PD


tak planning langsung... itu lah hakikatnya !.. tak rancang balik umah nenek.. tak rancang gi PD..
Abah balik umah nenek sebab ada kematian (Mak ngah punya mak mertua meninggal)..
alang2 dah balik hari khamis tu, abah nak round skali umah makcik2 sedara dan sedara mara sebab nak menjemput ke kenduri kawen adik no 2 aku bulan depan... org jawa kata gi ngundang2. Memula aku ingat nak amik bawak Aliff balik Putra Heights & amik cuti hari Jumaat tu, tapi abah kata dia nak balik Serting pagi sabtu... so, singkat sgt masa tu kan? aku tak jadi ler amik cuti...

Tetapi...secara tiba2, hari sabtu masa aku tengah layan kartun sailormoon, dpt 1 panggilan mengatakan, nenek dah keluar spital, abah tak jadi balik serting... huhu ! aku pun laju2 ajak hubby balik umah nenek... dpt la spend time ngan tayung2 Aliff Ayzzat kan :) .. Asalnya, nak bawak dia gi beli barang kat Lukut or Pekan Sungai Pelek je.. tapi mana tau laki aku drive sampai PD pulak.. hehehe ! Kebetulan mmg bawak baju spare utk Aliff.. dlm bonet kete ada air masak 3 tong botol 5 liter tuh... so.. since Aliff mmg suka main air kan.. layan la dia main air kat pantai sekejap.. sian budak sakit mama nih...

muka dia..kasi signal... ape hal ni mama :P
luv tis pix... happy family... aliff , ayah & my shadow..hihi !
nak gi sana la ayah.. mangkali tu la aliff cuba cakap...
nampak baju dia basah ? air liur leleh...
start dah ni... ramas2 pasir...
sekalang...sulah bogel :D... sian anak mama dah kurus...
main pasir lagik..
ayah tolong layan.. mama takmo basahkan kaki :D
Esok2 kita dtg lagi ye nak :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...