Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, October 3, 2011

apa saya bawak balik dari sekinchan ?...



dah penat jalan2, tak soping apa pon.. ingat nak carik ikan baru naik pon tak pegi.. penat, panas.. pastu ujan panas pulak tu.. trus balik la.. benti kat tepi jalan beli mangga ni ha.. berderet2 tapi jalan tu org jual..
pastu.. aku beli brooch ni.. gantung2 kat tudung :)... laki aku tanya, yg kat umah byk2 tu nak buat apa ma ?.. hahaha ! suka ati ler :P... ala, 3 biji seploh hengget :D
kain ni utk mak aku...
yg ni utk aku.. seakan2 kan ? saje beli utk kenduri kawen adik aku nanti.. boria :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...