Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, September 14, 2011

Satu dua kucing berlari..mana nak sama si kucing belang...hihi !


Video aliff dgn kuceng tu kat umah tu kat kg hubby aku.. piccas ni kat kg aku.. umah mak aku..
korang tengok la ni..

kemain menggesel2 kucing tu kat kaki dia.. tengok muka aliff.. main tanah dlm pasu atok..
tak geli ke dik ?
gesel lagi...
dia biar je weh.. haih!
padan muka, kena sondol montot ngan kuceng...hahaha !
dah kawan plak ngan kuceng...hahaha !
ala tayang....hahaha !
kuceng tu pon takde perasaann...dia biarr je aliff buat camtu kat dia...
mama dah mms pic ni kat mommy dgn opah la aliff..hihi !
last pic ni dgn acik jiya..dia la tukang amek gambo sebenarnya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...