Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, September 19, 2011

Jln2 gi Bagan Lalang

Cuti ari tu balik sepang umah nenek.. mak abah pun balik skali bawak buah hati pengarang jantung aku.. Gg pun balik skali.. Aku mmg cadang nak balik, bawak Aliff jalan2 gi umah makcik2 belah mak kat Tanjung Sepat.. kira jalan raya la.. aci tak raya lagi ? Yela, raya ari tu kan aku kat Endau dgn Serting.. tak sempat balik belah Sepang dgn Tanjung Sepat lagik...

Hari Jumaat mlm tu saja bawak mak abah gi mkn2 kat Bagan Lalang.. sib baik org tak ramai.. tu ari pegi, mlm minggu, kena Q tunggu meja.. mari tengok gambor...
Aliff... (uiks, besor batu cincin atok.. cam Degawan.. hahaha !)
Budak tak reti dok diam... duduk pon tak mau.. haih!
dia gigit cover camera... ungap la adik ni...hahaha !
Gg bersama cik tunangnya.. Fazilah
Atok ngan nenek Aliff...
Makan mlm utk hari tersebut.. Ikan siakap 3 rasa... cencaru bakar..sotong goreng tepung..
ada kailan goreng... pahat2 pecah telur.. tomyam campur...
tengok.. muka org lapor.. hahaha !
ni lagi la.. bukan org lapor dah... hahaha ! aku kan salu jadik DBKL.. tukang abeskan makanan... hahaha ! takde la, aku last skli mkn sebab pegang Aliff.. takleh nak mkn skali.. dia pon sama nak mencepuk lauk2 tu... makanan so-so la.. nak kata sedap sgt tu tak jugak.. rate pon ok je aku rasa.. mkn 7org mcm ni kena rm130/- .. Kedai Ikan Bakar Wak Lan kalo tak silap aku..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...