Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, September 1, 2011

Aidilfitri 2011 - Part 4 (Raya Ke-3)

Aliff demam mlm tadi..kejap panas kejap sejuk badan dia.. risau aku.. umah mak tepi jln besar Endau - Mersing, kereta tak berenti2 lalu lalang... bas, lori lalu.. berenjut umah rasanya...

Pagi nih, siap2 nak beraya umah makcik2 sedara yg lain pulak.. memula siapkan si kecik ni dulu..

kehulu kehilir dia ... risau je, sebab dia suka main kat tangga batu nak ke dapur tu..

korang tengok.. dia ngemas kusyen tokmak dia.. pakai berus mekap aku okeh..!! hwaaaa !
kemas kipas pulak ha...

kuceng !! memula dia takut bila kucing tu asik la bergesel2 kat kaki dia.. pastu dia plak mendekati kuceng itu.. terjerit2 mak ngah oya tak kasi dia main ngan kuceng.. hehe !

tengok... budak baik dah ganti uniform... Kan dia demam mlm tadi.. masa kat umah makcik @ MIL mak ngah oya , aku suap dia mkn bubur nasik.. sesambil dia main kuceng tu.. lepas mkn, aku kasik ler ubat demam sebab badan dia dedar balik....sekali dia muntah nko... aku pikir sekali je, rupa2 ada seken round.. sib baik tak muntah kuat.. tak kena la kat baju aku.. abes kat baju dia.. sib baik la ada baju Raimi Rizq.. mak ngah kasik pinjam.. haih la si bujang kecik ni...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...