Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, September 1, 2011

Aidilfitri 2011 - Part 3 (Raya Ke-2)



Raya ke 2.. nak siap2 balik Endau dah.. abah, mak & adik2 pun dah nak balik sepang umah nenek kan.. gerak pagi dlm pukul 11 mcm tu la... mcm nak gerak awal, tapi maman nasir - pakcik @ adik abah, dtg beraya plak.. dia beraya umah MIL dia taun ni, so dekat ngan umah kitaorang..


pic nih, dah gerak balik endau ni, budak kecik ni baru bangun tido..lasak kemain, fadan kuke..mama letak kat bawah tu ha :P

ni masa baru gerak.. budak tecik ni nak tido.. kemain lawa ye puting adik tu...:D

ni pagi sblm gerak.. mama tgh asing2 kan duit raya nak kasik bebudak.. sampul kuning amt lain.. sampul biru amt lain pulak.. hihi

Aliff aim apa ?
haip2x.. bukan kamu punya la sayang... jgn cibuk leh tak :D

ayah tak pandang kamera.. tangan aliff masok mulut.. mama senget2 ..kekeke !

Aliff dgn atok.. atok cekci..pakai singlet je.. mana tah baju melayu maroon dia..

Aliff dgn mama, nenek & acik jiya..

dgn nenek..

suka sgt main pouch mama ye sayang...

Sampai endau pukul 2pm mcm tu.. lepas smyg zuhur, terus gerak gi Triang... (bukan triang pahang ye.. johor ni).. mak mentua kabo, adik beradik dia suma kumpul sana.. org triang jamu mkn tghari katanya :)... tapi kan, aku tak snap gambor pon time berjalan2 ni.. aliff jakun sgt.. takleh tinggal lgsg... tak dan aku nak posing2...

lepas g triang, menuju ke mersing.. umah mak anjang... lepas tu gi umah parjo.. sian dia.. eksiden, kurus je.. masa ni, aliff dah buat perangai dah.. dia ngantuk tapi takmo tido.. nak main sebab nampak kanak2 lain riang gembira... last2 aku bawak dia masuk dlm kete.. bukak ekon, kasik susu.. tido gak akhirnya.. tapi itu bukan destinasi terakhir utk hari ini ye.. hahaha !

Sempat lagi menyinggah kejap umah kazen hasben aku.. maghrib kat sana, trus balik semula umah MIL..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...