Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, August 13, 2011

Pernah jadi kenangan terindah...


Salam Korang...

Wah tajuk entry ari ni.. cam bes2 ye tak.. aku gi delete piccas dlm pendrive tadi.. pastu nampak plak pic ni... tetiba sayu je ati.. kalo masih ada, aku dah 23wks dah skrg...

Haih, dah bukan jeki aku kan.. Harusla redha dgn ketentuan-NYA.. mungkin DIA ada perancangan yg lebih baik utk aku & hubby.. bersangka baik je lah kan :)

Walau apa pun org nak kata.. at least aku tau.. aku tak la "gabuk"... & benda ni, walaupun cuma sekali, tetap pernah jadi kenangan paling sweet utk aku...



P/s = teringat2 lagi.. aku terjelepuk sorg2 dlm bilik air.. mengongoi bila nampak double line tu muncul.. :(


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...