Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, August 12, 2011

Hampir Setahun Usianya :)

Cerita pasal Aliff la ek pagi2 nih... :)

Aliff lahir 15Ramadhan 1431 Hijrah... kalo ikut bulan Islam, beberapa hari lagi je la cukup umur dia setaun.. tapi kalo ikut kalendar mat saleh, 25hb 8 nanti baru cukup umur dia..

pic2 ni, acik esan dia mms 2 hari lepas... buat ilang rindu mama dia katanya :D




lasak sgt sekarang.. aku yg jaga seminggu skali pon kekadang surrender..
Aliff ni kan.. dia :-

1) suka main air, sgt2 !
2) suka mkn.. kalo nampak org mkn, dia punya mulut pon mengunyah2 gaya tak mkn baper lama ..
3) suka minum air masak.. susu cuma time tido sahaja.. pelik kan :)
4) dia masih mkn nasik blender.. sebab gigi takde.. baru tumbuh 2 btg belah bawah.. tu pun bulan lepas baru ada.
5) dah berjln... eh, bukan berjalan.. berlari.. gaya org mabuk todi .. hahaha !
6) sgt tak sabar... ada ciri2 keras kepala budak ni.. takmo la mcm tu ye sayang... kalo apa dia nak dia tak dpt, dia hempas2 badan dia dlm walker tu... hentak2 kaki.. haih !..
7) budak ni sgt la ceria... tak penah nangis bila bangun tido.. trus sengih, pastu trus la merangkak ke, berdiri ke... tak reti penat gamaknya !...

windu sgt ! Mama lebiu tayung2 :)


2 comments:

cik panadol said...

hoho ini budak mmg lasak wooo.....

Lovely Kitchen said...

cute boy...salam ramadhan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...