Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, August 12, 2011

Entah bila nak update lagik :)

Assalamualaikum korang..

4 bulan sekali aku update blog kan.. hehehe ! Tak sempat wei.. memacam benda nak buat sekaligus, buat aku asik pospon je nak update blog ha..

For the past 1 year.. byk betul benda jadi.. Ramadhan masuk hari ke 12 ari ni.. sekejap je masa berlalu kan.. Sekejap je Aliff dah nak masuk setaun..

Puasa taun ni ada rasa semacam sket .. sedih pon iyer.. kalau last year, buka puasa beramai2 dekat koridor spital kuala pilah sebab abah warded, taun ni aku buka sorg2 je kat umah.. kalau tak pon, buka kat opis or kat restoran murni depan opis ni..

mmg giler leleh air mata la.. sib baik la ada amoi sorang ni yg sudi jadi peneman suka duka.. :P .. bukan la aku nak kompelin laki aku salu takde, aku cuba paham situasi keje dia tu.. cuma aku kekadang emo sket.. anak kat kampung.. laki tak balik keje lagik.. aku sorang2 tengok tibi.. kekadang tibi tengok aku.. haih!...

esok nak balik sepang, abah nak "munjung" nenek :)..pada korang yg tak paham munjung tu apa, siler tanya org jawa berdekatan ye :D.. aku rasa anak2 jawa sure tau pasal "tradisi munjung" neh.. leh jumpa Aliff jugak.. kemain lasak dak kecik tu sekarang..

daa... later sambung

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...