Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, August 29, 2011

BBQ & potong kek Aliff :)

Salam korang..

Raya taun ni turn aku raya kat umah mak serting kan.. mcm tak caye pon ada gak.. maklumla, 5 taun raya umah in law kat endau sana.. hihi ! Gerak balik kg hari sabtu mlm.. Alhamdulillah, jln smooth and clear, tak jem lgsung.. gumbira je bila sampai umah dgn selamat..

BBQ nih si Gg yg cadang.. aku pon saje nak buat skali potong2 kek utk aliff.. dah setaun si kecik tu kan.. taun ni mmg takde buat majlis besor2.. ayah aliff kata, panjang umur, next year buat la.. sebab taun ni aliff kecik lagi..tak reti apa pon kat dia..

Bako2 kambeng dgn ayam sket.. aku buat cistat.. takde mkn beria pon, yg iyanya, masih kenyang mkn waktu buka tu.. ada gambo sket ni...


apa lah acik gg buat muka tak puas ati ngan aliff tu ye..


nih kambing atas api...


nih kambing dah siap bako.. buat 7 keping je.. sorang sekeping.. kambing mahal.. hahaha ! dekut!


nih ayam yg suci sebelum dibako...

kek oren fave ayah aliff.. besday dia mkn kek ni.. besday aliff mkn kek ni.. sori la adik, mama ingat nak beli kek SR.. tapi yg ado kek somban yo ha.. bahau takdo kodai SR ha..

serba sedikit..

sesi potong kek


aliff yg momei & mama yg seramai ghupa bibik..hwaaa !


aliff ngan nenek !
sedap sgt kek tu ye.. ayah suapkan

aliff nak kek lagi ayah..
happy birthday sayang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...