Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, August 30, 2011

Aidilfitri 2011 - Part 1


1 Syawal...

Pagi raya aku + mak + adik.. dok umah... siapkan makanan, masukkan kueh dlm bekas, bancuh air siap2.. mandi pon lambat.. mmg tak pegi smayang raya la.. tunggu apak2 serta adik2 balik smayang raya.. tak sempat nak bermaaf-maafan sesama sendiri, mak ngah sebelah umah dah sampai berhari raya :D...

layan dorang dulu la... aku tak jadi apa hari tu, si Aliff ni, jakun sungguh.. buleh la plak melalak manja gitu.. nampak org ramai2 lawa, ensem2 pakai songkok, dia terkujat.. dgn ayah dia pon tak nak.. melekap je la ngan aku.. haih !


budak tak malu.. berkepit je ngan mama..

makan la apa yg ada ye :).. pakcik + makcik + sepupu sepapat..

along, sham, kakak danisha dgn acik nuar (pakcik dgn laki aku sama nama)

ni yg fuan2.. mak su aisyah, acik jiya, makcik aku, ayu, ateh dgn haziq..

haziq ni dah 2 taun, tapi sama beso ngan Aliff.. cemana tuh..hihi !

bersambungg......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...