Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, October 25, 2010

~The Way They Sleep Giveaway~

Sedang saya berblogwalking, terjumpa sudah dgn ini blog..
Nampak pulak tuan rumah buat GA, maka dgn gedik2 nak join :)
Ni Gambar yg saya pertaruhkan..




Aliff tido mmg gaya org tua.. tangan selit bawah kepala.. pic yg 1st tu masa dia baru 2wks.. pic no 2 tu dia 20hari.. n yg last tu 40 hari.. saya pertaruhkan pic yg last ye tuan umah...
saper nak join lagi masih sempat .. click sini ye..


Cian ..Blog tak hapdet lagik..

Kan aku kata dah, hangat2 taik ayam je aku ni kan..
cemana nih.. carik aura balik ni.. nak tulis kat blog.
kalau nak ikut, byk sgt benda nak cerita..
cerita abah sakit, cerita raya kat spital,
cerita pasal Aliff... huhu... tapi mcm dah lama sgt plak kan..
so, aku update cerita yg sekarang la yerk.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...