Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, June 17, 2010

Saya kembali....

Wohho.. dekat nak setaun ye tak update blog ni.. makin bersawang-sawangan lah nampaknya.. smlm tetiba mood nak update blog membuak2..hihihi.. Takut angat2 ciken shit je aku nih.. 2 hari bersemangat lepas tu trus ilang semangat kan..

Lepas ni aku update slalu kot.. smlm blogwalking tengok umah kengkawan... kemain ceria umah dorang.. umah aku gak yang malap.. tu yg aku tingin nak update blog aku balik ni..

Nanti sambung eh.. tata... :)

3 comments:

cik panadol said...

let me be the first!!

WELCOME BACK!!!!!
muahh....muahh....muah...!!

::YanN:: said...

hihihi :D..

sudah windu nak update blog !

cik panadol said...

hehe...background pon suda tukar....
tp rase suke yg lame lg la...sbb layout bru ni wat org susah nk bace entry akak....
-komen dari peminat tegar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...