Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, August 14, 2009

Hari Jumaat yg best.. kekeke

:).. hari ni rasa tenang semacam .. hehehe..
tak tau ler naper...
walaupun keje byk plus kelam kabut tapi kan..
aku mcm cool je...
musykil gak kan.. ngantuk pon ye gak ni...
pagi tadi pas en somi g keje.. aku layan TV jap.. citer GUBRA...
kan Astro ada wat tayangan khas Yasmin Ahmad Dlm Kenangan - YADK...
layan punya layan..sedar2 dah 6.30am... huhuhu...
ada ati nak tido balik sebenarnya...
tapi pas mandi smayang siap.. mata takmo lelap...
aku aku lelapkan gak.. hahaha... carik pasal gamaknya..
lagi pon, teksi dtg kul 8.30am..sempat sejam lagik..
buruk pangai betul kan.. Sib bek tak terlajak...

Baru sat tadi dpt kol dari Abah.. hehehe..
Abah nak dtg sini... :D... bising2 dia suh aku balik benornya..
tapi tak sempat kan...
aku ingat nak balik ari mendeka nanti..
lama sket sampai ari senin..
laki aku kan keje ari sabtu...
So tadi dia kol.. nak ngantar cempedak katanya :D...
dia kata, nak abes dah cempedak depan umah ni, ko tak balik2 kan..
kang kempunan..kekeke.. sayang gak abah kat aku kan...
abah dtg skali kang ngan mak + adik..
Azira kena kuarantin.. aku suh dia tinggal, dia nak ikot gak..ishk...

Jgn salah paham ye kengkawan.. adik aku bukan kena H1N1 ye...
dia dok asrama.. pastu, sekolah dia suh semua budak yg demam + selsema ke + batuk ke..
balik umah. takyah duk asrama sampaila baik semua penyakit tu.. langkah berjaga2 nih....

Ptg kang nak g amik kek kat Taipan.. huhuhu..August besday celebration.. stendet la kan, staff club punya Ajk... terpaksa la den.. mcm paksa rela la ye... dah la poser ari ni.. kena jalan kaki plak tu ...

tata.. nanti update len...

2 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

yan channel yg khas tuk yasmin tu 110 kan ..naper kita tekan x dpt pun eh ???

SyaNa said...

oiishhh ade cempedak ye
sedap nye cempedak goreng
huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...