Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, August 1, 2009

Akhirnyaa

Bersawang lagi :D.. hehehe..
Aku dah lega skang ni.. Auditor dah balik, ISO dah setel.. Aku pun leh la wat keje2 sampingan lain kat opis.. hehehe..

Byk nak update ni..
1) nak sambung wawa punya entrie part 3..
2) aku g PD tu hari.. dah jadi pekasam dah gegambar nya
3) Nunun kawen, anak buah aku.. huhuhu...


Ari ni tak buat apa pon.. tuan tanah keje.. so aku dok umah.. buat laundry.. lipat kain baju... dengar Fullamak carta sms sinar D:.. takleh miss ...dengar lagu zaman muda2, rasa umur baru 15taun jer.. hehehe... Tuan tanah pon tak balik lagik ni..
nanti dia balik, nak ajak g Mydin USJ jap la.. pastu nak g Guardian.. nak beli barang sket.. esok ada nak g mekapkan org bertunang..

Aku sambung hari isnin eh.. tata'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...