Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, July 17, 2009

Wawa Wedding Part 2..

Malam tu.. sesi bergambaran syok sendiri... ngan sepupu sepapat aku la kan.. makcik2 pon layan gak ..hehehe... aku suka balik belah sini.. sebabbbb ... aku tak rasa aku gemok.. belah mak aku, saiz lebih kurang je semua.. big frame n big size..kekeke... korang tengok je la Mak cik2 aku.. membesar ngan jayanya... Arwah atuk aku.. mmg tinggi besar.. mcm Wak aku .. yg aku amik gambar kat Part 1 tuh...

Jemputan ramai je mlm tu.. nenek belah abah pon dtg.. sembang la kejap.. gambar takdo...
apa lagi erk... takpe2..korang cuci mata dulu ngan gegambar bawah ni...


cousins... dari tepi.. aku, abg emi, mira, syima & yaya..
depan tuh anak buah.. Hadi & Ain..


Gaduh..kekeke.. ngan abg emi.. kazen aku nih...



Dah baik gaduh da..


Giler gedik pix nih.. tapi aku sokaa...kekeke.. dpt munga... motif berani gedik2 ? sebab laki aku takdo..wahahaha ...


Kak syima.. she only 18yrs.. panggil kakak sebab pangkat...

Yaya..she only 18yrs n getting married next year.. dah kurus okeh makcik ni..sesaper yg tengok pic dia bertunang kat fotopages aku, misti pasan dia dah kurus.. ishk...jeles


Adik aku no 3.. ngan syima.. apa la yg dorang bincang tu ye..


Ni adik badik pompuan mak aku tak cukup korum..
dari kiri.. mak aku, mak long & mak ngah... belakang acik wari.. adik mak aku..

Mak ngah, wak nimah ngan mak aku.. wak nimah ni... kakak betul2 atas mak aku...


Ha.. ni lah mereka adik beradik.. kurang sorang... pakcik aku no 3.. dia ada masalah dalaman ngan adik badik lain.. so takder la kat majlis tuh... heheheh... korang tengok la..ramai2 tuh, mak aku paling kecik ok.. padahal..kalao nak ikut mmg gemok je ... aku dah bitau kan...hehehe !


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...