Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, July 12, 2009

Carita Hari Ini.. Legaa !!

Beberapa hari lepas.. aku ada buat silap besar kat sorang kawan.. Aku betul2 rasa tak sedap hati.. aku pon konpius masa tu... aku tau dia mmg marah sgt dan aku layak dimarahi sebegitu... Lepas aku mintak nasihat dgn beberapa org kawan lain, Aku dah mintak maaf kat dia dan dia dah pun maafkan aku.. aku tau dia takkan lupakan benda ni.. tapi aku harap dia faham keadaan aku masa tu... aku takkan mention nama dia kat sini...aku tau dia tau saper yg aku maksudkan kalau dia baca entry ni...aku betul2 mintak maaf...

Hari ni nak kongsi perasaan lega ngan korang...entry terdahulu aku ada citer pasal laki aku keje balik lambat memalam kan....la ni tak lagi dah..sebab laki aku dah keje tempat len.. hehehe..aku tak kena tinggal lagi dah sensorang memalam :)..Alhamdulillah la... Giler bosan ari ni sebenarnya..bangun lambat pagi tadi... ingat nak g DIOS.. tapi mcm malas.. tghari tadi suh bangla nek basikal tu potong rumput umah aku..bersih dah... hehehe....! Baca blog SYANA tadi... citer pasal baju raya.. aku tak tempah pon lagik... taun lepas punya baju raya aku ada tak pakai lagik...aci ?? Bahan kain punya byk.. tapi siap 2 pasang je masa raya.. yg lebihnya...baru siap bebaru ni.. so aku ingat nak topap selai dua je.. baju siap takde size kan.. ate..aku ni sehat sejahtera...kekeke !Merepek dah aku memalam ni ha..

Aku akan start bizi sampai ujung bulan ni.. External auditor nak masuk 27/7 nih.. ketor lutut aku korang tau.. aku mmg ada phobia sket kalo sebut pasal auditor nih.. huh...! Rasa nak demam pon ada.... bersempena sgn kebizian aku tu.. blog ini akak sedikit bersawang la... aku baru je ingat nak update entry pasal kenduri kawen kezen aku kat banting minggu lepas ... tapi memori card tinggal kat opis ... haih...! nanti2 la aku update ye kengkawan..

Aku berhenti disini.. jap lagi nak merayau blog korang...yang aku add byk2 dlm list aku ni, tapi tak sempat tak go thru satu2...ari ni aku lawat..kalo sempat aku tinggalkan komen sebijik dua ye...

Sayang korang.. Muahh !


3 comments:

mama_umar said...

salam yan :)), samelah kite..mgu yg bz jugak..huhu

shiemz said...

Salam yan, bagus la bermaaf²an. Sekurang²nya kiter akan lebih tenang kan.. :D

::YanN:: said...

zt ~ salam ... tu lah tu... tak sempat nak buat keje lain ni...

shiem ~ ye la shiem... kalau nak mintak maaf.. bawak ke mati nanti.. susah hidup kita kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...