Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, June 19, 2009

budak demam..cepatla baik...Siler jgn mengada2...


citer pasal adik aku demam ni..warded kat spital sg buloh... doctor kata kena denggi.. tapi dah ok dah..cuma dia demam skang tak baik2... bawak g klinik swasta, doctor kata kena demam virus.. apakah itu ?? dah kuar ward, dia dok umah aku la ni.. ganti spital lak...

virus pon dah pandai skang. Mak abah aku dtg hari selasa, khamis ptg dorang balik semula ke kg. Mlm ni adik aku yg kat kelantan balik cuti 2 minggu, so abah decide nak dtg balik hari sabtu pagi. Budak sakit ni manja kemain.. aku dah sound dah, "mak abah ada, bleh la ko nak merengek bagai ye.. ni mak dah balik, ko jgn nak sms aku memalam suh turun bawah picit2 ko.. aku pon penat ok... "

Doctor sound.. " eh, dah bujang pon, takkan bawak abah dtg g klinik temankan "... huhuhu.. kalo aku, sgt malu ok.. aku sanggup sorok kepala dlm tanah, mcm burung kasawari...

apa2 pon, siler jgn mengada2..makan ubat ikut time ye.. aku tak kuasa nak layan ko mcm baby kecik... pastu, siler jgn ngadu kat abah mcm2 ye.. aku tak kuasa nak jawab tipon abah tetengah malam... & dengar abah tanya " adik ko ok tak ? ko tengok2 kan dia tak "....
hello... yg sakit tu dah 23 umurnya... bukan baru 2-3 bulan ok.. aku sgt stress yee.....

p/s : emo lagi pagi2 ni....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...