Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, June 15, 2009

Abdul Syahiman + Nur Khasahanim...PART 2

oKEH...Sambung part 2 ye.. The next day.. pagi2, pihak pantin pompuan antar bfast.. sik lemak baper ploh bungkus tah ngan air kopi tarik.. pas makan, kitaorg bergegas ke chalet.. nak mandi kolam..hahahah ! Ada gak yg nak tumpang membuang hajat.. aku ada hati gak nak mandi kolam tapi karang takut air kolam melimpah kuar..so, niat tu aku simpan saje dlm hati..kekeke...
Lps memasing melepaskan hajat utk mandi.. aku balik semula ke rumah tumpangan tu.. sebab baju suma kat situ... Lepas siap semua, kul 1pm mcm tu.. kitaorg pon berarak la sesama pantin laki2 ke umah pantin pompuan... bergambar2..bersanding2... bermakan2... lalala..

Dah siap semua... kami yg dah berlengas tu.. cepat2 nak balik.. nak carik tempat utk melepaskan hajat + semayang + mandi... Pak andak decide ikut jalan dlm.. tak nak ikut hiway.. dengarnya hiway jem ...so... kami pon meneruskan perjalanan sampai la ke teluk intan.. kami betul2 berenti kat masjid depan sekolah teknik teluk intan.

Aku mandi ...sgt sejuknya air tu.. heaven oke... oh, lupa plak.. masa memula gi kan laki aku bawak keta pantin kan, masa balik, keta pantin tinggal. Pantinnya nak g hanimun kat Pangkor... Cargas betul kamu ye syiman..kekeke... Balik tu, laki aku bawak Vios Pak Andak .. Jadi driver ye sayang.. hihihi...
Lepas mandi smayang siap..kami meneruskan perjalanan.. pak andak nak berenti kat stadium sabak bernam..nak belanja makan pecal katanya... so, berenti lah dan makan lah.. lepas tu kami meneruskan perjalanan.. dan disinilah hazab ku bermula.. hwaa.....
Dari sabak bernam.. jalan jem.. sungai besar ..tanjung karang ... jem giler2 ni... kematu buntut aku tau.. lepas ke kuala slangor ..kapar.. meru smua..jem...akhirnya.. sampai meru, laki aku masuk hiway... lalu setia alam, kuar tol USJ... huhuhu... kul 10.30pm sampai umah korang tau...
Kiralah baper jam tu... dari masjid kat teluk intan tu kul 4suku... lepas makan kat sabak bernam tu kul 6.30pm... 4 jam dari sabak bernam nak kuar semula ke shah alam.. gilerr...
lik umah... aku mandi.. trus pensan... terjaga pukul 8.15am esoknya.. mmg tido mati la aku...
huhuhu.. Enjoy the photo yer...

Pengantin berendam.. syiman, kak elin kata apa ? setau kak elin, org yg nak sunat je berendam kasik kecut.. org kawen watpe nak kasi kecut gak..hahaha.. luccah betul kak lin ni...
Sarah ngan abahnya..
Asyraff ngan abahnya gak
Sarah nangis di pujuk shyda.. memula takmo masuk..pastu takmo kuar dari pool lak ye...
Asyraff dah ensem dah ..
Sungai ni betul2 belakang chalet...
Ni la antara barangan hantaran yg aku gubah ye...

Apa jugak kak lin seloroh ngan syiman tu...
Berarak menuju umah panten pompuan

Senyom2 anim tunggu kat situ ye..



Gambar ngan mak pak pengantin laki2.. ni la mak andak ngan pak andak saya
Potong kek...

Aku pon nak gak bergambar ... :P
Haih..bini saper la kecoh benar ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...