Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, May 13, 2009

TRUE BLOOD - Vampire...


Sookie sexy ... :D

Ready ti be bitten again ?? Kekeke... tak rela ok

SAM MERLOTTE YG HENSEM

Sookie & Bill the Vampire - makan ati tau tengok dorang ni...

===Gambar2 di atas menunjukkan muka2 pelakon yg aku suka sgt dlm siri True Blood..
Aku suka sgt citer vampire ni..sampai gaduh2 ngan laki aku time tengok tv...huhuhu..

Citer ni setiap hari khamis Ch412 - HBO .. pukul 10pm - 11pm.. pastu sambung 11pm to 12am..
Sekali 2 episode terus.. huhuhu... !!
Salu kan citer hantu2 ni menakutkan.. tapi aku tak rasa takut plak tengok citer ni.. agaknya sebab Vampire mat saleh kan kekeke...
And Vampirenya sgt hensem ok..kekeke... Si Bill ni..vampire yg sudah jatuh hati dgn Sookie, sorang pelayan bar yg ada kebolehan baca fikiran org lain..

At the same time, si Sam, pemilik bar tu, boleh berubah rupa.. jadik hanjing ... pon suka ngan Sookie gak... Season 1 dah abes minggu lepas.. 12 episode je.. Kalau ikut sini, Season 2 start on June.. Tengok esok ada ke tak.. can't wait ok..kekeke...

Sian si Bill tu, dia kan vampire kan.. tapi dia takmo jadik jahat cam vampire yg lelain...sebab tu la Sookie tu suka kat sia..eh, aku pon suka taw..kakakaka...
Ada sapa2 suka citer ni tak ??.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...