Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, May 19, 2009

Macam2...

Last week aku demam.. musim kan skang ni..cuaca tak menentu.. aku bersin rasa nak tercabot idong... rasa badan melayang je.. laki aku bising soh g klinik..aku kan degil kan... takmo g klinik..nak rehat kat umah je la...
so sabtu tak kemana la.. lagi pon laki aku keje kan...
pagi sabtu tu.. org TNB dtg... wat repositioning meter ..meter letrik umah aku tu tersorok.. so payah org nak amik bacaan meter.. aku rasa ramai org kompelin.. kalo tak, takkan org TNB nak buat keje free ye tak...
kul 9.30 budak tu dtg .. tak sampai stgh jam dia dah siap buat.. pas dia balik.. aku baring balik.. melepek je korang tau... huhuhu....



(sebelum ni, dlm pintu kecik tu la meter tu berada..pastu dia adjust buh belah atas tu... )


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...