Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, May 13, 2009

Kebizian melanda...

Byk betul keje lately ni.. huhuhu !.. Keje opis, keje personal.. memacam tau..Dah la dpt surat auditor nak dtg bulan 7..kena audit la ...hwaaa !! Aku paling cuak kalo dengar auditor nak dtg.. taun ni misti dia korek abes2 sebab nak renew licence tu kan... kalaulah tak perlu diaudit, kan aman dunia ni kan.. tapi dah nama pon ISO company.. camno nak buat ? hadapi je lah kan..

Start Jumaat ni.. aku kena dok umah sensorang sampai kul 10 okeh... Smlm masa hubby ckp, aku ada rasa mcm nak bertukar menjadi hijau je kan.. tapi memandangkan aku tak nak serabutkan kepala dia, so... aku diam je la.. aku tau, dia pon tak nak balik lewat.. kitaorg bahagia je balik kul 6pm setiap hari.. Tapi mengenangkan kami ni mencarik rezeki, redha je lah..
Sabar eh paa... huhuhu !!

Cuaca skang ni kan tak menentu, sgt la panasnya... aku rasa mcm nak demam je ari ni..kepala berat.. idung sumbat.. huhuhu ! Nak selsema la ni... adoiyai...

p/s : cepatla weekend... nak rehat kat umah..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...