Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, May 19, 2009

Hepi besday abah



Besday abah sama dgn hari guru...
Selamat Hari Lahir yg ke 51 abah.. Kita doakan abah panjang umur, murah rezeki, tambah hensem..kekeke
Windu kat abah aku.. huhuhu... Meh citer sket pasal abah aku ye..


Nama abah aku RAMLI.. kalo kat kg org pnggil dia Wak Li.. ate, org jawa kan.. budak kecik sampai la org tua, semua panggil abah aku Wak Li. Abah aku garang betul masa aku kecik. Penah aku ckp, takder abah pon takpe..huhuhu.. kejam kan aku ... Dia cukup berdisiplin orgnya... kengkawan aku suma ingat abah aku penah jadi polis ke, askar ke... kekeke...


Pastu dia pembersih ya ampon...(sila refer N3 aku yg balik kg tu ye).. dia suka berkebun gak.. tanam bunga keliling umah... tu semua dia yg tanam..mak aku ngan kitaorg adik badik ni, tukang siram pokok bunga je la ye.. pastu abah aku tanam pokok Mas Cotek.. dia keringkan sendiri..
rebus, minum wat ubat katanya..kekeke... pasal tu awet muda kot... aku tak penah rasa, walaupun abah kata, mana ada pahit.. ubat pon tak nak minum.. kekeke

Apa2 pon, kalau tak ada abah, mana la nak ada aku kan.. huhuhu..
Sayang abah....

Bersempena ni jugak..nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru2 yg ada title Cikgu ye.. especially belah En. Nuar, kerana sedara maranya cikgu2 belaka...
  1. Cikgu Zaharah - Mak mertua aku... bekas cikgu bahasa Inggeris ye
  2. Cikgu Rokenah - Mak andak
  3. Cikgu Harun - Pak De
  4. Cikgu Hartini - Biras aku
  5. Cikgu Linda - Menantu Mak Andak
  6. Dan kepada semua sepupu sepapat belah Endau yg ada title cikgu lah ye.. tak tersebut namanya.. ramai benar ha... SELAMAT MENDIDIK ANAK BANGSA... Terima Kasih...

3 comments:

SyaNa said...

hepi bday uncle wak li..hehee
bday mama aku 15/5 awal sehari la dr abah ko ye..
abah ko nmpk muda la..rahsia minum mas cotek ke??

~Atie+Farid~ said...

Heppy Besday ABAH.........

moga ABAH pjg umo, murah rezeki, muda slalu n bahagia hingga akhir hayat

::YanN:: said...

Syana..
kekeke.. aku ckp kat abah aku, kalo dok pekan ni, leh ngurat lagi ni..

Atie..
tq ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...