Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, May 8, 2009

Hari Jumaat yang Kureng ...

Hari jumaat kan hari yg mulia kan.. tapi hari ni betul2 tak best.. pepagi dah tak best tau tak...huwaa... !!!Dah la ari ni kena kuar awal... pastu sampai opis lagik buat sakit ati..
aku tak tau naper la aku tak suka sgt ngan secretary kat opis ni...

Previous punya seksiteri semua dah pangkat nenek2 tau... tetiba bos aku amik yg muda plak camni.. kemain getik lagi korang tau tak... dressing dia satu hal...attitude pon satu hal...

Nak dtg lambat tu ko punya pasal la kan..tu ko jawab la ngan bos ye... aku tak campur la kan...
tapi time bos kuar, misti dia pon nak kuar.. ngular tau...g bank la.. g kedai la...
mcm time lain takleh pegi... dah la org masuk dari lunch kul 2pm, dia masuk kul 2.30pm...
over melampau.. aku tak tau la mana bos jumpa dia ni... Tu hari dia kuar kul 4pm... pastu bos tetiba masuk opis... *kantoi* .. bos tanya aku dia g mana, aku jawab je dia kuar...

Kata baru balik dari US.. naper yg mintak keje kat kampeni kecik camni... dressing pun aku tak paham.. tu hari dia pakai suar jarang pastu pakai thong... *apa kes nak tunjuk bontot kat opis ? * Tak ada langsung baju yg formal... baju suma mcm nak g santai2... Ari tu supervisor site masuk opis terkejut tengok dia...siap tanya aku, pesal seksiteri pakai baju cam nak g joging... dah pakai baby- tee ngan legging tight tu... tak der apa dah nak sorok dah... tau la cha ya nun alif kan... mana dia kesah....

Aku ingat kitaorg melayu2 ni je tak suka... tapi geng2 sekaum dia pon tak suka gak... Budak sales depan aku ni pon menyirap ... dia suka mencarut kat pompuan ni... *c*bai* kata dia... kang dia kata *Ma-hai* perempuan ni... aku tak paham maksud dia, tapi bos kecik aku kata tu bad word tu ....karang dia ckp camni plak * kak , perempuan ni sgt hodoh, hanya badan dia punya curve sgt cantik sajer*...

Kalo korang baca aku tulis ni, mmg la mcm tak berapa besar kesalahan pompuan ni, tapi aku tak reti dah nak describe betapa plasticnya dia tu...

Tu hari aku marah kan dia sekali. Dia g tadah air minum kat botol, pastu dia masuk toilet, kuar toilet dia menonong je masuk bilik dia.. Air yg dia tadah tu melimpah2 kat pantry.. Aku jeritkan dia..
*Sori saya lupa la.. tadi mcm ingat ada benda nak buat, tapi saya tak ingat *..eii hai..paler otak ko..

dah tu bukan reti nak lap balik.. bila karpet tu basah, busuk la pantry tu..bengong ...
bukan sekali dua dia buat.... byk kali dah.. tu hari aku sound ala2 aku ni cleaner pembersih pantry la kan... aku ckp.. kalo tadah, tunggu ..jgn tinggal.. tak pon, pas kuar toilet baru tadah...
Sekian luahan hati aku ... sori lah kalau tersinggung mana2 pihak ye.. aku sgt tak puas hati sebenarnya... harus aku emo skang nii...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...