Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, May 6, 2009

Balik kg lagik...Part 4

Abes dah part 3 ye...
Sambung lagi..part 4.. hari terakhir sebelum balik semula ke Putra Heights.
Pagi2 tu, mak abah tak ada kat umah...
Pegi melawat jenazah..
Takziah kepada Keluarga Acik Ani di atas pemergian suaminya... :(
Aku tak pegi.. Duk umah tolong siapkan barang2 adik nak balik asrama,
masak mkn tghari sekali... pastu mak pesan mintak tolong kopek bawang besar ngan ikan bilis utk buat sambal nasik lemak esok..

Selalunya aku balik malam pas maghrib tapi hari ni abah mintak tolong antar adik balik asrama.. so takder arah la kan, aku gerak awal la... Gerak dlm pukul 3pm mcm tu...
Sekolah adik ni.. ya ampun, dlm hutan rupanya...kekeke....SEKOLAH MENENGAH AGAMA SAINS KUALA PILAH (SMASKP)..semua student dok asrama.. tak ada yg berulang alik dari umah...




Sampai sekolah dia, aku pon kasik la pesanan pihak penaja kan...

Aku : Adik, belajar rajin2..taun ni pmr kan...
Adik : Ye lah..tau tu..
Aku : Jgn sibuk sms, jgn bercinta...
Adik : Mana ada bercinta *marah*
Aku : Jgn nak fly2 ye....
Adik : Nak fly kemana kak.. ko tak nampak sekolah aku ni dlm utan..perli aku eh ?
Aku : *Sengih*

Kekeke... yer lah, baru aku pasan...mmg tak ada jalan untuk fly.. pekan terdekat pon jauh... kalau outing, dia kena g Tampin.... asrama sekolah aku dulu..senang je nak fly... basah2 kain sebab redah sungai belakang asrama...kekeke...dasat tol zaman aku sekolah dulu..kekeke
Dewan dia kaler pink..kekeke...
Pas antar adik, kitaorg teruskan perjalanan, dimana mmg aku dah jangka..jln akan jem dan aku akan duduk lama dlm keta...
Bersusun keta menghala ke Senawang ok..Sgt tak best... dgn aku majuk ngan hubby pasal mekdonal nya *tau jelah pe'el aku suka majuk kan*, ngan lenguh buntut dok lama dlm ketanya....
Akhirnya aku tido. tak sedar bila dia lepas tol senawang.. Aku terjaga, dah pukul 7pm...dah nak sampai tol Putra Heights..Aci camtu ?... kekeke...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...