Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, May 5, 2009

Balik kg lagik...Part 1




Sgt hepinya nak balik umah mak kan.. Dah janji ngan mak nak sarapan sama2... dah lama tak makan nasik lemak mak.. Weekend mak tak meniaga, nanti tak dpt mkn nasik lemak...

Aku sgt jahat okeh... paksa gak hubby bangun awal, gerak awal pagi sebab nak sampai umah mak kul 9pagi. Ambik masa 2jam setengah gak nak sampai umah mak.. Korang kira la ye, pukul berapa aku harus gerak...kekeke

Aku bangun kul 6am... bersemangat betul nak balik umah mak.. Kul 7.10am jugak geraknya..
Laki aku bawak Kelisa kitaorg tu mcm ribut..Aku rasa mcm naik bot dah... kekeke... 140km/jam... Dia siap sound tuh, " kalo abg kena saman karang, mama bayar "... kekeke...

Akhirnya sampai gak umah mak kul 9.10am... terus mkn sik lemak ..kekeke..sanggup tahan perut dari Putra Heights semata2 nak sapan kat umah mak.. Sib baik jln pon smooth n clear je... Dlm kete aku dah bajet dah, karang nak snap gambar sik lemak mak, pastu aku nak jaja gambar sik lemak tu dlm ni..

Tapi korang tau la.. tgh2 kelaparan tuh, aku makan dgn bersemangat, lupa nak snap gambar okeh...huduh betul perangai...kekeke
Sambung lagi..Part 2


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...