Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, May 19, 2009

Astro... Part 2

Sambungannya la yer ni....
Dipendekkan cerita.. aku kol balik la budak yg sepatutnya buat service tu kat umah aku kan...

Aku : Ello, dik ni akak ni
Budak : Akak mana ye kak ?
Aku : Akak yg kat putra heights tu.. yg kol ari sabtu tu ...
Budak : Yer, naper kak ?
Aku : Kawan adik tu dah betulkan dah kat umah akak.. dia tukar receiver nya.. akak nak tanya la.. mmg kena bayar ke ?
Budak : Dia cas akak berapa kak ?
Aku : RM60 je.. tapi akak tak bayar lagi.. Bukan tak nak bayar, akak cuma nak tanya dulu. Kalau betul kena bayar nanti, akak bayar la.. nakkan kepastian je
Budak : Akak belum bayar ye ? Takpe kak, akak jgn bayar apa2 kat dia..kalau dia kol akak mintak duit, suh dia kol saya...
Aku : Ye ke dik ? Mekasih la kalo mcm tu ye.. sori tau, akak bukan nak susahkan ko..
Budak : Takpe kak, saya kol dia jap g..

So, sib baik aku tak bayar kan ...kalo tak, dia senang2 je dpt duit kan.. aku lupa nak bgtau, dia ada kasik resit.. tapi setakat resit kosong, aku pon bleh beli kan...
habes di sini ye..:D...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...