Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, April 29, 2009

3 in 1


***********************************************************************
Tajuk entry mcm apa tah kan.. kekeke
Minggu lepas kenduri kawen Zee..
Minggu ni ada lagi kenduri...(14.03.09)
Kenduri sepupu aku..

Anak Mak ngah (Adik Abah aku).
Kenduri doa selamat Along Pais..
Selamat menikah kali ke-2 :P
& kenduri utk Angah,
mengantar rombongan meminang..

Aku balik umah mak hari Sabtu tu..
Motif balik hari Sabtu ?? ;-)
Sebab nak bangun lewat :-D
Dah kalo ada kenduri,
mana buleh bangun lewat kan..

Lagi ler Abah aku, bukan dia kira...
kang Subuh2 Adam dia jerit2 suh bangun...
Aku yg ada laki pon dia jerit gak... kekeke LOL
Benornya, umah Mak Ngah aku sebelah umah aku je..
Duk Felda kan.. rumah tersusun sebelah2..

So, kalo ada kenduri kendara,
Sedara mara misti berkampung kat umah aku...
Sebab umah Mak Ngah tu penuh ngan ipar duai dia...
Makcik2 aku kebanyakannya semua ada..
Ada 2-3 org yg ada hal..tak dpt join...
Nenek & Atuk...
Sepupu sepapat
Baby Firdaus pon ada..
Giler Comel budak tu..

Kenduri ni tak la besar sgt,
kenduri doa selamat je...
Sandingnya nanti saing ngan Angah
Yang bertunang tu..
Bulan 11 katanya...Tarikh tak confirm...

Nama wife baru si Along ni Ana...
Aku tak tau nama penuh dia pon..
Dulu aku rapat bebenar ngan Along ni...
Sebab beza umur kitaorg 3 bulan je..
Tapi lain taun....kira aku tua setaun la dari dia
Skang ni dah tak rapat sgt..
sesejak dia ada kes ngan family..opss.. secret la tang ni...

Aku mekapkan Ana tu.. FOC :d
Sian pantin tak mekap2...kekeke
Lepas abes kenduri doa selamat,
Kul 3 mcm tu, dorang ngantar rombongan minang AngaH..
Aku tak ngantar..sebab..
kena g ambik Adik kat asrama...
Semua bebudak PMR & SPM ada mcm kem motivasi ke haper tah..
Kat Maa'had Ahmadi Gemencheh...
Aku g jugak le ngan laki aku..
Lama gak aku tunggu, tak sesampai..
Bas rosak upanya...

(Ni tengah panas tunggu bas adik sampai..Motif laki aku buat mulut mcm tu ? Ada gula2 dlm mulut dia...)
Ada gegambar ni..
tengok la yer..
Aku tak ambik gambar masa kenduri,
masa org masak..
Gambar syok sendiri aku laki bini byk la :P

Nanti aku sambung part 2 plak..
Kat Endau & Mersing...
Utk pengetahuan, gambar hari kejadian tak byk..
gambar2 yg aku pakai baju ijau tu,
gambar selepas kejadian..tu hari nak gerak ke Endau dah tu..


(Gambar ngan nenek..nenek terseksi plak, tak ada tudung..kekeke)

(Ramli's Angel... Adik la ni, sengal...kekeke)
************************************************************************

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...