Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, April 29, 2009

3 in 1 - Part 2..

***************************************************
Sambungan ya..
korang tau...
laki aku kan..
bleh plak dia request
nak balik Endau ptg Ahad tu...

Gigih la sgt nak balik awal...
Harus tetiba guruh berdentum
Ribut taufan kau..
Ujan selebat2nya...
So.. tak jadi la dia nak balik mlm tu
Risau tak nampak jln katanya...

Muadzam Shah tu kan ala2 hutan kan..
Penah sekali kitaorg balik mlm..
Lepas ujan...tak nampak apa..
Giler tebal kabusnya...
Laki aku bawak la keta 40km/jam... LOL

Bebalik kepada citer nak balik Endau tu..
Kekonon je nak gerak awal pagi..
Jgn harap ok :-D
Umah aku penoh lagi ngan sedara mara.
bleh plak nak meninggalkan umah time tu ye...

Sebab kesian tengok muka laki aku yg mcm dah nak nanges..
Kitaorg pon gerak la dlm pukul 11pagi mcm tu..
Azira mcm biasalah..
cuti sekolah kan..
Menyibuk la nak ikot...
Keta tak byk sgt..
Ate, ari keje kitaorg berjalan kan..


Sampai Endau pukul 1 lebih..
Umah mak bertutup je..
Sah2 lah dia berkampung kat Mersing ni..
G jenguk umah Jai..
Korang tau apa aku nampak.. ??
Ya Amponn...
Secomel2 budak aku penah jumpa ...
Nak nanges pon ada tengok muka dia..

Comel gilerr....
Menangis la mak dia kalo tengok betapa comelnya anak dia..
Err..motif aku buat statement camtu?
Sebab Umar ni, anak angkat...
Ni aku nak explain ni..
Jai tu adik ipar aku kan...
Bini Jai tu ngan aku biras la...
So, Emy... biras aku punya adik ni..
Dia pon cam aku gak..
Lom ada anak lagi...
So dia amik Umar ni jadi anak angkat...

Aku siap tanya kat dia,
Kot2 la esok mak si Umar ni ngandong lagi..
Kalo taknak anak tu,
Kasi la kat aku kan..kekeke... LOL
Dia punya senyum,
dia punya lentok...
Adoi yaii...bikin tak tido mlm korang tau...
Korang tau, Azira..
Sampai ckp mcm ni..
" Kak, aku tak nak pandang dia..."
Dia geram teramat nengok si baby ni..

Okeh..sambung balik citer tadi...
Jai keje, dia kata esok baru dia dtg..
So kitaorg gerak la g Mersing umah Mak Anjang..
Sampai sana.. tak ramai makcik2 yag ada...
Ada mak mertua aku je..
Yg lain lepak umah mak yam..
Kat Tanjong Gemok

Mak andak & co tido hotel ko..kekeke LOL
Keje belum ada..
maksud aku, nak rewang pon tak ada apa2 lagi..
So..tetiba aku rasa mcm nak curik tulang LOL
Aku ajak laki aku g pantai..
Padahal langit gelap mcm nak runtuh... :P
Elok je kitaorg gerak..
Sampai tepi pantai..
G beli air, keropok,
goreng pisang & sata..
Hujan pon turun dgn selebat2nya...

Kitaorg berteduh la bawah pondok tu..
Tapi hujan tu campor angin... LOL
Abis kebasahan...
Bila tengok keadaaan ujan yg mcm malu2 nak reda...
Aku + Azira + Laki aku..
main lumba lari sampai kereta..
Abes basah kuyop...
Of kos la aku yg last kan..
ate, badan berat...kekeke

air dah naik dah..
laki aku risau..
Takut keta dia tenggelam...kekeke LOL
o0o..kete tenggelam risau, bini tenggelan ? tak risauu yee...kekeke


Sejujurnya..
Aku tak ada ambik gambar pengantin
Pengantin low profile.. ;-)
Aku melepak je kat atas umah..
Kat khemah panas...
Gambar aku, hubby + adik..Gambar umar...
Ada gambar mak mertua aku..adik beradik....9 org...

mak mertua aku.. baju biru, duduk.. ke dua dari kanan....
***********************************************************

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...